به وبلاگ تخصصی حقوقی احج خوش امدید.احج مخفف انجمن حقوقدانان جوان میباشد و معنای خاص دیگری ندارد وبلاگ احج به بررسی و تحلیل آخرین اخبار و مطالب و ارائه مقالات حقوقی از اساتید و پژوهشگران حقوقی می پردازد و از نظرات خوانندگان در این زمینه استقبال می نماید که توسط محمد حاجی حسین فارغ التحصیل رشته ی حقوق راه اندازی شده .با تشکر از بازدید شما وبلاگ تخصصی حقوقی احج
وبلاگ تخصصی حقوقی احج
اخبار و روزنامه و مقالات و دانلود نرم افزارهای حقوقی 
قالب وبلاگ
مدیر وبلاگ(محمد حاجی حسینی
اخرین نوشته های وبلاگ احج
سایتها و وبلاگهای حقوقی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ahaj و آدرس ahaj.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نظر سنجی در مورد عملکرد وبلاگ
قرآن آنلاین




در اين وبلاگ
در كل اينترنت
سارقان با شلیک
تیرهوایی 300 میلیون ریال ربودند
همشهری آنلاین:
جزئیات سرقت مسلحانه از بانک صادرات شعبه تهران ویلا اعلام شد.

به گزارش ایسنا، ماموران کلانتری 118 ستارخان حوالی ساعت 11 از طریق تماس مرکز فوریت‌های پلیس «110» در جریان وقوع یک سرقت مسلحانه در بانک صادرات شعبه تهران ویلا قرار گرفتند.

دستبرد مسلحانه دزدان به بانکی در غرب پایتخت

 بر اساس گزارش‌های دریافتی، دو مرد مسلح نقابدار با ورود به بانک و تهدید صندوقداران با اسلحه و شلیک تیرهوایی اقدام به سرقت از این بانک حدود 300 میلیون ریال را ربودند و با موتورسیکلت خود از صحنه جرم متواری شدند.

 گزارش‌ها حاکی از آن است که در این سرقت به فردی صدمه‌ای وارد نشده است.

در حال حاضر کارآگاهان اداره یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ (معاونت مبارزه با سرقت مسلحانه) مامور رسیدگی به این پرونده شده‌اند و تحقیقات اولیه برای واکاوی زوایای پنهان این سرقت مسلحانه از بانک در واپسین‌ روزهای سال 90 ادامه دارد.



[ شنبه 27 اسفند 1390برچسب:, ] [ 20:54 ] [ محمد حاجی حسین ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

وبلاگ احج (انجمن حقوقدانان جوان ) به بررسی و تحلیل آخرین اخبار و مطالب و ارائه مقالات حقوقی از اساتید و پژوهشگران حقوقی می پردازد و از نظرات خوانندگان در این زمینه استقبال می نماید که توسط محمد حاجی حسین فارغ التحصیل رشته ی حقوق راه اندازی شده و این وبلاگ طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران فعالیت میکند. با تشکر از انتخاب شما
موضوعات وب
لینک های مفید

سایت مجلس شورای اسلامی

امکانات وب
حق بالاتر از قانون است(ضرب المثل روسی

ابزار هدایت به بالای صفحه

با تشکر از بازدید شما. موفق باشید